پس از تایید سفارشات و پرداخت وجه ، کارشناسان ما جهت دریافت مرسولات شما به فروشگاه مورد نظر اعزام ، و پس از کارشناسی سفارش و تایید آن ،از طریق یکی از سامانه های ارسال بار ، سفارش شما را ارسال خواهند کرد.
پس از انتخاب قطعات خود و اطمینان از قیمت خرید ، وارد سبد خرید خود شده و پس از تایید سفارشات ، از طریق درگاه پرداخت الکترونیک عملیات پرداخت را انجام دهید.
توکاپوت در راستای رضایت کامل مشتریان محترم طبق شرایط زیر تا ۷ روز کالا را مرجوع خواهد کرد .
کالای ارسال شده مغایر سفارش اعمال شده از سوی خریدار باشد :
لطفا قبل از باز نمودن کالا در هنگام تحویل دقت داشته باشید که اطلاعات مندرج در لیبل و یا فرم سفارش روی بسته با کالای سفارش داده شده مطابقت داشته باشد . در صورت مغایرت در نوع کالا ، رنگ کالا و گارانتی درج شده می بایست از باز نمودن کالا خودداری نموده و مراتب را طی ۲۴ ساعت به واحد پشتیبانی توکاپوت اطلاع دهید.
کالا از نظر فیزیکی در هنگام تحویل مشکل داشته باشد :
خریدار موظف است در هنگام تحویل کالا در حضور مامور تحویل ، کالا را چک نموده و در صورت هرگونه مشکل فیزیکی از قبیل شکستگی و یا خراشیدگی آن را با تایید مامور تحویل بلافاصله به تیم پشتیبانی توکاپوت اطلاع دهد و طی زمان کمتر از ۲۴ ساعت با تیم توکاپوت جهت استرداد کالا هماهنگ نماید .
لازم به ذکر است کالاهای (برقی) پس از تحویل به مشتری در صورتی که اشتباه از سوی ارسال توکاپوت نباشد در هیچ صورتی از سمت توکاپوت استرداد نخواهد شد.
شرایط جایگزین و یا استرداد وجه حاصل از بازگشت کالا
پس از استرداد کالا درصورت تایید کارشناس فنی مبنی بر مغایرت کالا و یا سلامت فیزیکی کالا به یکی از سه حالت ذیل به مشتریان پاسخ داده خواهد شد:
1- درصورتی که خرابی ذاتی باشد و یا معیوب باشد با کالای سالم جایگزین و برای مشتری ارسال خواهد شد یا درصورت ناموجود بودن، مبلغ کالا به مشتری عودت داده خواهد شد.
2- درصورتی که خرابی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد، مورد تایید توکاپوت نخواهد بود و همان کالا مجددا برای مشتری ارسال می گردد در این صورت کلیه هزینه های جابجایی به عهده خریدار می باشد.
3- هزینه بازگشت محصول خریداری شده به توکاپوت جهت استفاده از گارانتی پس از بازده ۷ روز برعهده خریدار می باشد. لازم به ذکر است، جهت بهرهمندی از خدمات پس از فروش، رسید تحویل کالا الزامیاست. همینطور، محصول میبایست در بستهبندی اصلی خود ارسال گردد. (توکاپوت مسئولیتی در قبال محصولاتی که با بستهبندی اصلی و سالم ارسال نشدهاند نخواهد داشت).
پرداخت هزینه برگشت کالا :
به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از سوی توکاپوت بوده است هزینه حمل کالای برگشتی به خریدار بازپرداخت خواهد شد.
برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه ارسال شود و یا می توانید به صورت پس کرایه کالا را به توکاپوت برگشت دهید .
در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط واحد فنی توکاپوت ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، بر عهده خریدار می باشد.
شرایط ارسال :
زمان ارسال کالا به مشتری :
توکاپوت تمام سعی خود را همواره در ارسال سریع سفارشات به مصرف کنندگان دارا می باشد . ولی همواره زمان ارسال بسته به نوع سفارش کالا از تامین کنندگان مختلف و موجودیت کالا برای تهران از همان روز تا ۲۴ ساعت و شهرستان از ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت از زمان ثبت سفارش می باشد .
هزینه ارسال :
خریداران عزیز با توجه به نوع درخواست ارسال و تهران و یا شهرستان بودن سفارش در زمان خرید می توانند هزینه ارسال و نوع پرداخت آن را انتخاب نمایند .
در صورتی که کالا هنوز از طرف توکاپوت ارسال نشده باشد امکان تغییر آدرس برای خریداران مهیا می باشد که در آن شرایط می بایست با تیم پشتیبانی توکاپوت تماس حاصل نمایند و آدرس جدید را اعلام نمایند.